Hoho Angry Anime Smiley

Saturday, August 6, 2011

Baby Girl ! :)

Assalamualaikum ,

Selamat berkunjung kembali pada semua pembaca blog Hembusan Terakhir ini , :) mungkin nama blog ini tidak sehebat blog blog lain namun aku bersyukur kerana aku berjaya untuk menulis blog ini walaupun tidak ramai yang mengenali aku . 

Sedikit pembukaan diatas nampaknya sudah cukup :) kita berbalik pada tajuk entri kita iaitu Baby Girl ! Haa , korang nak tahu , nampaknya bilangan ahli keluarga aku semakin bertambah . 
Yeah yeah ! 

Baby Girl !


Yeah , itu la kalau korang nak kenal anak saudaraku yang ketujuh (kalau tak silap) . Comel kan ? Sebijik kot macam muka abang dia . Rambut pun mencacak tuhh , kalah rambut aku .
HAHAHA

Okey , ape nama si Baby Girl ni ? Erk (nanti aku interview kakak aku) Okey ? See you soon .


p/s :: tak sabar tunggu baby girl balik Kota Bharu :)

... Byebyebye ...




No comments:

Post a Comment