Hoho Angry Anime Smiley

Wednesday, October 12, 2011

Pagi Itu Indah -,-

Assalamualaikum . . . .


Pagi itu Indah ! Ya sungguh indah . Alhamdulillah , hari ini dapat juga aku mencelik mata untuk menikmati suasana indahnya ciptaan Ilahi . Aku masih diberikan kesempatan untuk terus hidup di atas dunia yang sementara ini . 

Udara yang segar dapat dihirup lagi . Breakfast ? Hmm , hanya minum beberapa teguk susu segar pagi ini . Tidak mengapa , susu pun dan cukup kenyang bagiku . Okay , aktiviti hari ini seperti biasa iaitu ke hospital menjaga kakak aku lepas itu balik . Begitulah yang aku lalui sepanjang 3 hari aku disini . 

Pulang pulang pulang !! Aku ingin pulang ke tempat yang sepatutnya aku berada sekarang ini . Namun aku harus berada disini buat sementara waktu . InsyaAllah esok aku akan pulang ke tempat kelahiran aku . Dan aku akan ke kota yang sibuk ini semula selepas aku menghabiskan pengajian nanti . 
. Amin amin amin .


... Byebyebye ...

No comments:

Post a Comment