Hoho Angry Anime Smiley

Sunday, October 9, 2011

Sejenak . . .

Assalamualaikum ,


Heyy , apa khabar korang semua ? Sihat ? Alhamdulillah semoga korang sihat dan bahagia menjalani kehidupan seharian yang korang alami sekarang ini . Tapi aku ? Sihatkah aku ? Bahagiakah aku ? Ataupun siapa aku yang sebenarnya ? Aku sendiri pun tidak pasti , entah semua persoalan itu ada jawapannya ataupun tidak . 

..........................................................
..........................................................
..........................................................

Baiklah , kita lupakan semua yang menjadi persoalan pada hari ini seperti diatas sana sebentar tadi . Ayuh kita sama sama mulakan hidup baru .

SEJENAK , aku berfikir mengapakah semua yang berlaku ini harus terjadi kepada diriku ? Mengapakah semua ini harus aku yang laluinya ? Mengapakah mesti 'time' begini harus aku hadapi ? Begitu banyak yang aku mempersoalkan dalam SEJENAK sahaja . Mungkin semua itu mempunyai jawapannya sendiri . Ia , betul ianya mempunyai sebab sebab dan iktibar daripada semua yang berlaku ini . Aku tidak pernah cuba untuk menyalahkan takdir , tetapi aku redha menghadapinya . Aku pasrah , namu kekadang mungkin jiwaku yang bercelaru membuatkan aku menjadi tidak keruan .

Aku tertekan , tertekan dan tertekan . Namun apa yang harus aku lakukan sekarang ini , hanyalah menumpukan sepenuh perhatian untuk mencapai impian aku pada masa hadapan nanti . 

. Amin amin amin . 
Semoga aku dapat menjalani kehidupan ini seperti sediakala . 

... Byebyebye ...



No comments:

Post a Comment